شما این محصولات را انتخاب کرده اید
سبد خرید
تایید و پرداخت
دسترسی به محصول
سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

راهنمایی تعویض کالا

آرامش خاطر و اطمینان مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی پانتوایران می‌باشد. در همین راستا تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ضمانت 15 روزه جهت تعویض کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

 

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

تعویض کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

مورد پسند نبودن کالای دریافتی 

مناسب نبودن سایز محصول دریافتی
متناسب نبودن رنگ محصول نسبت به عکس

عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی

جود نقص و ایراد در کالای خریداری شده

 

کالاهای قابل تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد تعویض کالایی را دارید، پس از ثبت درخواست در واتس آپ به شماره (09149118714)میتوانید کالا را اارسال کنید.

بعد از ثبت و اطمینان از موجود بودن سایز و رنگ مدل مورد نظر، محصول خریداری شده را به آدرس زیر پست کنید:

آدرس پستی : تبریز ، قطران شمالی، روبه روی بیمه تامین اجتماعی شعبه 2، پلاک 54، طبقه 1

کدپستی : 5183757976

شماره تماس : 09149118714

کدام کالاها قابلیت تعویض را دارند؟

تمامی محصولات موجود در سایت پانتوایران قابلیت تعویض را دارند بجز مورد زیر:

محصولاتی که در فروش ویژه ، محصولات تک سایز یا محصولات تخفیف خورده باشند به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع نمیشوند.

کالاهای قابل تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی سالم و محکم ( همان گونه که دریافت کرده اید ) برایمان ارسال کنید.

در تمامی کالاها اتیکت کالا ، جعبه خود محصول باید سالم باشد. 

ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

انواع کفش‌ها: زیره وکف کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.

انواع صندل ها:کفی صندل ها سالم و بدون استفاده باشد رد انگشتان و  پاشنه پا نباشد.

 

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت فروشگاه پانتوایران برسد و در صورت تایید کالا قابلیت تعویض را خواهد داشت.

محاسبه هزینه ارسال :

هزینه ارسال مجدد محصول با مشتری  است مگر در موارد زیر
1.مغایرت رنگ ، سایز ، و مدل با سفارش مشتری
2.داشتن زدگی و ناسالم بودن محصول
 در این صورت با کمال احترام هزینه ارسال از جانب مشتری  با دریافت شماره کارت در اسرع وقت پرداخت میشود

شرایط مرجوع کالا :

مرجوع کالا فقط در شراط خاص و با تایید مدیر فروشگاه پانتو صورت میگیرد.