ترفندهایی برای ست کردن کفش با لباس ها

ست کردن کفش با لباس ها موضوع جدید و داغ بازار خرید های بهاره که امروز در پانتو ایران ترفندهای آن را خواهید خواند. کت و شلوارهای غیرقابل انکار با کلاس و همیشه در ترند، تقریباً در کمد لباس هر خانمی جای خود را پیدا می کنند. با این حال، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کفش را بپوشید تأثیر زیادی بر ظاهر شما خواهد داشت.

لباس‌های سرهمی برای موقعیت‌هایی مناسب هستند که می‌خواهید بدون تلاش زیبا به نظر برسید. چه به دنبال دمیدن روحی جدید به استایل خود باشید و چه برای اولین بار است که کتانی می پوشید، ارزیابی نکات تخصصی در مورد کفش های مناسب می تواند تلاش شما را آسان کند.

ست کردن کفش با لباس از نظر رنگ

دغدغه هم خوانی لباس بارها و بارها برای هم خانم ها و هم آقایان پیش آمده است. حتما پیش آمده است که به دلیل بلد نبودن از اینکه چه کفشی به چه لباسی می آید قید تیپ های مدرن و خوش رنگ را زده اید و برای تناسب بین رنگ لباس ها و کفش ها از رنگ های مشکی یا خنثی استفاده می کنند.

آموزش و یادگیری بازی با رنگ ها در استایل پنجره ای از دنیایی استایل رنگارنگ را برای شما باز می کند. این کار تعداد انتخاب های شما را محدود نمی کند.

ترفندهایی برای ست کردن کفش با لباس ها

چکمه‌ ها و لباس های مجلسی

لباس‌های مجلسی هنگامی که نوبت به ست کردن یک رومپر با چکمه‌ها می‌رسد، به جای چکمه‌های بالای زانو یا ارتشی، از بوت‌های مچ پا استفاده کنید تا ظاهر را تا حد ممکن زیبا نگه دارید.

با ست کردن کت و شلوار خود با چکمه های ساده و در عین حال شیک مشکی، شیک پوش درونی خود را نشان دهید. چکمه‌ های چلسی مدت‌هاست که به دلیل تطبیق‌ پذیری‌ شان یکی از محبوب‌ ترین مدها بوده است، چه در اولین قرار ملاقات باشید و چه در شلوغی‌های روزانه. آنها اثری دارند که حتی ساده ترین لباس ها را هم بالا می برد.

می‌توانید یک کیف چرمی ترکیبی و شیک اضافه کنید و حتی اگر می‌خواهید قاطع‌تر باشید، می‌توانید به جایگزین‌هایی با چاپ مار مصنوعی روی بیاورید.

یک ژاکت بزرگ زیبا برای استایل گاه به گاه شما. برای رویدادهای خاص تر یا بیرون رفتن شبانه، آن را با یک کت شیک کامل کنید.

چرا رنگ کفش و لباس باید ست باشد؟

برای استایل تنها یک المان روی زیبایی آن تاثیر نمی گذارد. مدل و طراحی لباس ها، جنس پارچه، رنگ، مدل و طرح کفش ها و …همه در کنار هم برای زیبایی استایل کاربرد دارند. اما در کل یک سری عوامل دیگر هست که اگر نسبت به آن بی تفاوت باشید  تمامی عواملی که در استایل تاثیر دارند را بی ثمر می کند و حتی تاثیر بسیار بدی می تواند روی استایل شما داشته باشد. یکی از پررنگ ترین دغدغه ها برای رفتن به قرارهای دوستانه یا مهمانی داشتن یک پوشش مناسب است.

این دغدغه تنها برای خانم ها نیست و بسیاری از آقایان نیز با این مشکل روبه رو هستند. تنها ست کردن لباس و رنگ آن ها دغدغه نیست بلکه انتخاب کفش نیز یک دغدغه است و اگر به درستی انتخاب نشود کل استایل را به هم می ریزد. کفش ها و تمیزی آن ها بیانگر شخصیت و تیپ شخصی افراد است که با لباس باید هم خوانی داشته باشد. یک لباس رسمی را نمی توان با صندل های ساحلی ست کرد چرا که هم تیپ شخصیتی و هم استایل را به هم می ریزد و نشانی از بی سلیقگی افراد است. پس شناخت نوع کفش و هم خوانی آن با لباس یک ضرورت است.

 

ترفندهایی برای ست کردن کفش با لباس ها

کفش‌های پاشنه‌ دار و روپوش

کفش‌های پاشنه‌دار انتخابی ایده‌آل برای رویدادهای شیک و ملاقات‌های مشتریان در محل کار هستند. البته صحبت از خانم هایی هم نیست که عاشق کفش پاشنه بلند هستند و دنبال بهانه ای برای پوشیدن آن نمی گردند. خوشبختانه آنها با کت و شلوار نیز فوق العاده شیک به نظر می رسند. چرم برهنه یا پاشنه جیر یک انتخاب کلاسیک است که تقریباً با هر سبک کلی مناسب است. به همین ترتیب، کفش های پاشنه دار مشکی.

اگر یک شب بیرون می‌روید، یک کت چرمی به این ظاهر ظاهری اضافه می‌کند، اما برای موقعیت‌های خاص‌تر، یک بلیزر رسمی‌تر کاملاً مناسب است.

اگر می‌خواهید رنگ‌های پررنگی به آن اضافه کنید، می‌توانید یک کیف دستی جسورانه اضافه کنید، به‌خصوص اگر بقیه لباس‌هایتان در سمت حداقل باشد.

گوشواره های ظریف بدون اینکه متکبرانه به نظر برسند بیانیه ای را ارائه می دهند، اما از جسورتر شدن با گردنبندهای جسورانه نترسید، بالاخره هر زنی می خواهد در میان دیگران متمایز باشد.

کفش‌های کتانی و لباس های راحتی

راحت، زیبا و غیررسمی… می‌توانید با کفش‌های ورزشی که زیر یک کتانی می‌پوشید، ظاهری مینیمال آخر هفته داشته باشید.

اگر یک کتانی با ساق بلند را ترجیح می دهید، اجازه دهید کفش ورزشی شما بدون مچ پا باشد. شما نباید کفش های کتانی بلند بپوشید مگر اینکه یک کتانی بسیار کوتاه انتخاب کنید، زیرا می تواند پاهای شما را کوتاه تر از آنچه هست نشان دهد.

بسته به آب و هوا، می‌توانید با یک گردنبند جسور، یک روسری یا عینک آفتابی مورد علاقه‌تان، به این ظاهر غیررسمی شخصیت بدهید.

اگر می‌خواهید لباستان برجسته‌تر از کفش‌هایتان باشد، کفش‌های کتانی برزنتی بهترین انتخاب خواهند بود.

صندل و کت و شلوار

کت و شلواری که با صندل پوشیده می شود، ست مناسبی برای روزهای گرم تابستان است. هنگام صرف ناهار خوری یا بیرون رفتن با دخترها برای یک شب بیرون رفتن، یک کت و شلوار سبک انتخاب کنید.

اگر یک کت و شلوار کوتاه می پوشید، صندل های گلادیاتور بند دار با سگک های تزئینی دور مچ پا را انتخاب کنید. در غیر این صورت، قاچ‌ها یا سکوهای بسیار راحت یا حتی صندل‌های بابا را انتخاب کنید که مورد علاقه سال‌های اخیر است.

این استایل کاملاً با عینک های آفتابی لاک پشتی گرد ست می شود، اما در صورت تمایل از روی آوردن به مدل های هوانوردی نترسید. بقیه لوازم جانبی خود را با انتخاب گوشواره های زیبا یا یک زنجیر کشیده ساده نگه دارید.

لباس های تخت و سرپوش

برخی از فعالیت ها نیاز به راحتی دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید از نظر سبک مصالحه کنید. برعکس، تعداد زیادی کت و شلوار هوشمند و پیچیده وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با لباس‌هایی بپوشید که شما را مد روز جلوه می‌دهند.

برای داشتن ظاهری شیک و راحت، ترکیب کفش های تخت و کت خود را با یک ژاکت بافتنی ضخیم تکمیل کنید. یک جفت گوشواره حلقه‌ای و یک کوله پشتی برای یک لباس روزمره زیبا اضافه کنید، یا آن را با یک کیف پارچه‌ای ست کنید تا کار شما راحت‌تر شود.

یک دستبند درخشان و چشم نواز یا یک جفت گوشواره لوستری می تواند به شما احساس خنکی بدهد.

بیایید به این نکته نیز اشاره کنیم که در میان موارد مورد علاقه مشاوران استایل، کتانی های شیک و با الهام از کلاسیک هستند که برای هر جایی از دفتر گرفته تا بار مناسب هستند.

ترفندهایی برای ست کردن کفش با لباس ها

کفش و کت و شلوار بروگ

برای هر موقعیتی، از دفتر گرفته تا گردش های شبانه، بروگ قطعا گزینه ای کم ارزش برای لباس های مجلسی است. با این حال، آنها بسیار راحت، هوشمند و مد روز هستند، که باعث می شود در بسیاری از موقعیت ها ترجیح داده شوند. بسته به رنگ کت و شلوار خود یک استایل ساده سفید یا مشکی انتخاب کنید و این کفش ها را با یک کت بلند ست کنید تا اندام خود را به رخ بکشید.

اگر کت و شلوار شما به خودی خود سیاه یا سفید است، از آزمایش گزینه های قرمز یا آبی کبالتی روی کفش خود نترسید. وقتی صحبت از جواهرات می شود، با انتخاب گردنبندهای شیک و به حداقل رساندن آنها، از طرح های بیش از حد درشت یا جسورانه دوری کنید. با افزودن یک کیف برزنتی به ترکیب خود، می توانید در هنگام خروج از دفتر مستقیماً به قرار شبانه خود بروید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *