هدیه روز پدر با پیشنهادات ویژه پانتو ایران

روز پدر و مرد امسال در تقویم ایرانی پنجشنبه 5 بهمن ماه 1402 و یکی از مهمترین مناسبت‌های اسلامی در تقویم قمری مصادف با 13 رجب و ولادت امام علی (ع) است. در این راستا پانتو مرکز فروش آنلاین کیف و کفش چرم تبریز در تمام محصولات چرم و طبی مردانه خود تخفیفات شگفت انگیزی در نظر دارد. بهترین کادوی روز پدر و هدیه روز مرد ست هدیه چرم مردانه و باکس هدیه مردانه شیک و جمع جور است.

هدیه روز پدر با پیشنهادات ویژه فروشگاه کیف، کفش و اکسسوری چرم پانتو ایران تبریز همراه ما باشید.

بسیاری از فرزندان و بزرگسالان در هر مناسبتی به ویژه روز مرد به دنبال بهترین هدیه روز پدر برای پدران خود هستند. در این سایت به شما کمک خواهیم کرد تا گزینه های متنوعی را در حین خرید کادوی روز مرد در نظر بگیرید و برای همسر و پدران خود هدایای کاربردی و در عین حال با دوام و شیک تهیه کنید. در کنار خرید کادوی روز مرد می توانید مراسم رمانتیک مثل صرف ناهار یا شام دو نفره در کنار هم در خانه و سر میز دو نفره و یا در کنار سایر اعضای خانواده خود سپری کنید.

هدیه روز پدر و کادوی روز مرد چی بخریم ؟ امسال چه روزی است؟

پیشنهاد اول: کیف پاسپورتی چرم مردانه

همانطور که از اسم این محصول پیداست، کیف پاسپورتی مخصوص حمل و جابجایی مدارک شخصی مثل گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، کارت عضویت سازمانی و سایر کارت های اعتباری بانکی و کارت بلیط هوشمند و … باشد. چنانچه اهل سفر هستید و یا بیشتر تایم خود را در مترو، اتوبوس، هواپیما و سایر وسایل نقلیه عمومی درون و بین شهری می گذرانید، استفاده از کیف پاسپورتی برای شما مناسب است.

پس چنانچه پدرتان فردی با سفرهای کاری و شهری بسیار بوده و اهل مسافرت و گشت و گذار است، توصیه می کنیم به عنوان هدیه روز پدر برای ایشان کیف پاسپورتی چرم می باشد. از این جهت بهترین هدایای روز مرد برای شما در فروشگاه آنلاین پانتو فراهم شده اند تا بتوانید در این مناسبت خاص به مردان کادوی روز مرد و روز پدر اهدا کنید و خوشحال و سورپرایزشان نمائید.

پیشنهاد دوم: کیف کمری مردانه چرم

کیف کمری مردانه چرمی بسیار مورد نیاز و مصرف کاربران فروشگاه های عرضه کننده کیف و کفش چرم است. یکی از محصولات پر تقاضا و پرطرفدار این روزهای تمام سایت و اپلیکیشن های فروشگاهی چرم تبریز کیف کمری چرمی مردانه اسپورت با رنگ بندی های متنوع و بسیار با دوام می باشد. برای مشاهده لیست محصولات این مجموعه و خرید اینترنتی کادوی روز پدر هم اکنون وارد صفحه محصولات چرم مردانه شوید. مطمئناً از بین محصولات ما یکی از طرح و رنگ ها نظرتان را جلب خواهد کرد.

پیشنهاد سوم: دمپایی چرم مردانه آرای طب

پانتو ایران نمایندگی رسمی کفش برند آرای طب تبریز بوده و این گزینه ایده آل ترین و کاربردی ترین محصول مورد نیاز هر مرد ایرانی و پدران و همسران شما کاربران محسوب می شود. شرکت آرای طب تبریز با استفاده از چرم طبیعی گاومیش و ساخت دمپایی چرم مردانه، صندل طبی راحتی و کفش چرم مردانه به راحتی مشتریان عزیز اندیشیده است.
حفظ سلامت پاها که قلب دوم انسان هستند، حین انتخاب و خرید کفش و دمپایی روفرشی و اداری در درجه اول باید مد نظر قرار بگیرد. با افزایش درصد استاندارد و ارگونومی کف و رویه این کفش ها، احتمال بروز مشکلات کف پا و بیماری های مربوط به پا مثل پاشنه، کف و انگشتان و پوست پاها کاهش می یابد.

پیشنهاد چهارم: ست هدیه چرم مردانه

ست چرمی مردانه مخصوص افرادی است که می خواهند با یک تیر چند نشان بزنند. مثلا با تهیه این ست ها به همراه کیف پول، جاکارتی و جاسویچی چرم مردانه می توانید انواع کمربند چرمی و دستبند چرم اصل مردانه را به سلیقه دلخواه خود چیده و به مرد زندگی خود که می تواند همسر یا پدرتان و یا هر دو باشد تقدیم کنید.

ست های هدیه چرمی مردانه بر حسب سلیقه کاربران می توانند از آیتم های چرم متنوعی تشکیل یابند. در ادامه محصولات قابل سفارش در ست کادویی مردانه چرم را از نظر قیمت و مشخصات هر آیتم بررسی می کنیم. با ما همراه باشید:

ست هدیه چرم مردانه شامل چه آیتم‌هایی است؟

هدیه روز مرد می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین کادوها برای آقایان و پدرها و پدربزرگ ها باشد. برای هدیه روز مرد، محصولات چرمی انتخاب عالی هستند. در ادامه، چند ایده برای ست هدیه روز مرد از بین کیف، کفش و اکسسوری را برای شما معرفی می کنم:

1. کیف چرمی:

یک کیف چرمی با طراحی کلاسیک و استایل شیک می تواند هدیه ای عالی برای روز مرد باشد. می توانید یک کیف دستی یا یک کیف سفر با ظرفیت بالا را انتخاب کنید.

2. کفش چرمی:

یک جفت کفش تمام چرم طبیعی با کیفیت عالی و طراحی بی نظیر می تواند هدیه ای کاربردی و خاص برای روز مرد باشد. می توانید کفش های رسمی، اسپرت یا کفش های کلاسیک را انتخاب کنید.

3. کمربند چرمی:

کمربند چرم مردانه با طراحی ساده و شیک یک هدیه کاربردی و شیک برای روز مرد است. می توانید بر اساس سلیقه و استایل مورد علاقه شخصی، یک کمربند با بکلین اتوماتیک یا جعبه کادوی تزئین شده جذاب را انتخاب کنید.

4. دستبند چرم مردانه :

یک دستبند چرمی با الگوها و طرح های منحصر به فرد یک هدیه جذاب و شخصی برای روز مرد است. می توانید یک دستبند چرمی ساده و کلاسیک یا یک دستبند چرمی با تزئینات متنوع را انتخاب کنید.

5. کیف پول چرمی:

یک کیف پول چرمی با جیب ها و قسمت های متفاوت برای حفظ کارت ها و پول نقد می تواند یک هدیه کاربردی و مناسب برای روز مرد باشد. می توانید یک کیف پول کوچک و زیبا یا یک کیف پول با ظرفیت بالا و طراحی مدرن را انتخاب کنید.

هرکدام از این انتخاب ها بستگی به سلیقه و نیاز شخصی مورد هدیه دارد. حتما در نظر داشته باشید که بهتر است محصولاتی که انتخاب می کنید، کیفیت بالا و با مواد اولیه مرغوب تولید شده باشند.

جمع بندی

در این مطلب، انواع پیشنهادات خرید هدیه روز پدر را به مناسبت نزدیک شدن به روز مرد و میلاد حضرت علی در کشور ایران را ملاحظه کردید. چرم تبریز از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدار ترین محصولات و سوغاتی کلانشهر صنعتی تبریز واقع در شمال غرب کشور بوده است. به همین جهت خرید محصولات چرم برای بانوان و آقایان از یک فروشگاه معتبر با تنوع بالای اجناس است.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *