اطلاعاتی جامع درباره صندل طبی | قسمت دوم

صندل خوب طبی چه مشخصاتی دارد؟ ادامه از قسمت اول …

خرید بهترین صندل طبی چرمی با توجه به شکل پا:

درست مانند طول پا ، شکل پا نیز عامل مهمی در انتخاب صندل است. زیرا انتخاب مدل صندل مناسب از نظر ظاهر و محافظت از سلامت پا مزیتی به شما می دهد.

توصیه های فروشگاه اینترنتی پانتو ایران در این زمینه به شرح زیر است:

انتخاب ایده آل ترین مدل صندل برای پاهای بزرگ، به ویژه کفش با رنگ های تیره، بسیار مهم است.
برای اینکه پاها کوچکتر و ظریف تر به نظر برسند، باید صندل هایی که پوست شما را کمتر نشان می دهند انتخاب کنید.
به خاطر داشته باشیم که پاشنه های متوسط همیشه نجات دهنده زندگی هستند.

پای پهن و پنجه ای. مشکل ترین گروه در مورد انتخاب کفش، کسانی هستند که پاهای پهن دارند.
با این حال ، شما شانس بیشتری برای انتخاب صندل دارید. صندل بند ضخیم برای شما مناسب است. به لطف این نوارهای ضخیم می توان سطح وسیع پا را باریک تر نشان داد.
از طرف دیگر ، کفش های رویه بلند که پاهای شما را در آغوش می گیرند، به کشیده تر و باریکتر نشان دادن پاها کمک می کند.

در مرحله بعد ، یک پیشنهاد برای کسانی که انگشتان پای آنها کشیده هست داریم. اول از همه ، اگر انگشتان پای کشیده و بلند دارید ، مطمئناً باید از  صندل دور باشید .
زیرا این مدل ها باعث می شوند انگشتان بلند شما بسیار بیشتر نمایان شوند! برای این منظور ، ما به شما توصیه می کنیم مدلهای صندل طبی با انگشتان باز، انگشتی تک حلقه پا انتخاب کنید.

و در نهایت بهترین صندل برای پای خیلی کوچک در حقیقت داشتن پاهای کوچک باریک همیشه مزیت است. با این حال ، می تواند ظاهر نامتعادلی را در افراد قد بلند ایجاد کند. هنگام انتخاب Sandalet برای پاهای کوچک ، پیشرو بودن در مدل هایی با جزئیات طرح دار ، سنگی ، بافته و فلزی مفید است که توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

جهت مشاهده و خرید صندل طبی زنانه کلیک کنید.اطلاعاتی جامع درباره صندل طبی | قسمت دوم

سایر معیارهای مهم:

علاوه بر پیشنهادات صندل با توجه به فرم بدن ، برخی معیارها نیز ما را در انتخاب راحت ترین و مناسب ترین مدل صندل برای ما راهنمایی می کنند.
یکی از آنها صندل های پاشنه دار است. کفش های پاشنه بلند همیشه پاها را بلندتر ، نازک و خوش فرم نشان میدهد. با این حال، صندل های پاشنه تخت می توانند به پاهای شما آسیب برسانند.

3 ویژگی‌ صندل طبی خوب

1- کفی قابل تعویض :

سعی کنید صندلی بخرید که کفی قابل عوض Insole کردن داشته باشد. با این کار می توان با عوض کردن کفی، اندازه و حجم کفش را کم و زیاد کرد تا وقتی پا ورم کرد، بتوان جا برای آن باز کرد و یا کفی ساده را با کفی های درمانی جایگزین کرد. وقتی پا عرق کرده و صندل را نمناک می کند، کفی قابل تعویض در کم کردن رطوبت صندل می تواند موثر باشد. صندل مرطوب می تواند موجب ابتلا پا به بیماری های قارچی باشد.

2- کف داخلی با شکل مناسب:

کف صندل از داخل Foot bed باید قوس هایی داشته باشد که هماهنگ با قوس های کف پا باشد. وزن بدن در داخل چنین صندلی به صورت متناسب بر روی تمام سطح کف آن توزیع شده و پا در چنین کفی احساس راحتی می کند. مهم ترین قوس کف پا، قوس طولی آن است. پس کف داخلی کفش باید در قسمت میانی و داخلی کمی برجسته تر باشد. صندل بدون پاشنه و صندل با پاشنه بلند هر دو مضر هستند. اندازه پاشنه به طور متعادل باید حدود 1.5 تا 4 سانتیمتر باشد.

3- پاشنه مناسب صندل طبی :

پاشنه Heel صندل از قسمت های مهم آن است. صندل بدون پاشنه و صندل پاشنه بلند هر دو مضر هستند. اندازه پاشنه به طور متعادل باید حدود 1.5 تا 4 سانتیمتر باشد.

جامع درباره صندل طبی قسمت دوم 1

 

آیا دمپایی طبی برای افراد دیابتی لازم است؟

همانطور که می دانید دیابت با نقص اساسی کمبود یا فقدان انسولین است. نبود این هورمون در بدن باعث مختل شدن سیستم عروقی، چشم ها، کلیه ها، پاها و اندام های دیگر می شود. مشکلات مربوط در پا در بیماران دیابتی، ناشی از گردش خون ضعیف است. مطالعات بالینی انجام شده نشان می دهد که کفش ها و صندل های طبی، نقش اساسی و مهمی را در مراقبت از پاهای افراد دیابتی ایجاد می کند.

آیا صندل و کفش طبی برای افراد مبتلا به آرتروز مناسب است؟

شاید برایتان جالب باشد که آرتروز یک بیماری نیست بلکه مجموعه ای بیش از 100 بیماری شناخته شده است که عضلات پا، استخوان و مفاصل را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در کل آرتروز یک اصطلاح به یک بیماری خاص است که به معنای التهاب مفصل به دلایل مختلف است. کفش و صندلی مناسب با کفه طبی نقش بسیار مهمی را در سطح راحتی و حفظ سبک زندگی فعال ایفا می کند.

چرا از صندل چرم طبی استفاده کنیم؟

اگر پاهای شما خنک باشد و تهویه مناسب نیز داشته باشد بدون شک از بروز هرگونه مشکل در ناحیه پا در امان خواهید بود. کفه های طبی مسلما این مشخصات را دارند. نتیجه استفاده از کفش های غیر استاندارد ورم، تاول، عفونت، قارچ و بسیاری از موارد دیگر است که در دراز مدت مشکلات جدی تری را برایتن به ارمغان خواهد آورد. مزایای استفاده از صندل طبی بسیار زیاد است.
اما ماسفانه در دنیای کفش ها، متاسفانه صندل ها شهرتی ندارند. لازم است بدانید که اگر صندل ها با مواد با کیفیت و با اصول استاندارد ساخته شوند، اثرات درمانی نیز خواهند داشت. در حال حاضر صندل های طبی به دلیل اثرات درمانی و ارتوپدی بیشتر از دیگر موارد مورد توجه قرار گرفته است.

1 comment

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir